Madonna - A szerelem varázslata

Madonna - Nothing fails

Szerelmes vagyok beléd, te bolond,

bárki láthatja…

Mi van veled, te bolond,

fogadd csak el.

 

Nem volt véletlen ez a találkozás.

Érezd, hogy ver a szívem:

Te vagy az Egyetlen.

 

Mindezt elfogadhatod, vedd el,

akkor is megmarad mind nekem.

Mert én már megmásztam az élet fáját,

ezért nem félek, mikor zuhanok.

 

Ha elvesznék a semmiben,

mindig visszatérhetek erre a helyre,

mert te vagy a Biztos Pont.

 

Minden rendben,

nincs több félelem.

Minden jól van már:

Lemostad a könnyeimet.

Szép a világ,

nincs több félelem.

Minden rendben van,

minden szép.

 

Nem vagyok vallásos,

csak megindultan szerelmes:

imádkozom,

hogy mindig itt legyél.

 

Nem vagyok vallásos,

de annyira szerelmes vagyok,

hogy imádkoznom kell.

 

Ha elveszek a semmiben,

visszatérhetek erre a helyre,

mert te vagy az Egyetlen.

 

Nem vagyok vallásos

de annyira meg vagyok hatva,

hogy imádkozni fogok érted.

Nem vagyok vallásos,

de annyira mélyek az érzéseim,

hogy imádkozni akarok:

a szerelem hajt.

(ism.)

(ism.)

(ism.)

 

Minden rendben,

nincs több félelem.

Minden jól van már,

lemostad a könnyeimet.

Minden jól van már,

nincs több félelem,

minden rendben,

szép az élet.