Imádlak

Jasmine Thompson - Adore

A legjobb dal, amit ilyen fiatal énekestől (14 éves !) valaha hallottam:

 

Imádlak

 

Gyere hozzám, és én megadom neked a békét.

Gyere hozzám és hajtsd le a fejed.

Érintsd meg az esőt, érezd a nyári szellőt.

Mondj olyan szavakat, amilyeneket sosem mondtunk még.

Kizárom a külvilágot,

sohasem engedlek el.

Én vagyok az, akiről mindig is álmodtál,

gyere hozzám és megtudod.

Már akkor imádtalak, mielőtt rádnéztem volna.

Mindig szeretni foglak, egyszerűen nem tudom levenni rólad a szemem.

 

Gyere velem oda, ahol a folyók találkoznak,

mondd, hogy hozzád tartozom.

Érezd, ahogy a fű a lábadhoz simul.

Szabadíts meg, oldozz föl engem.

Vedd a szívem, hiszen a tiéd.

Bilincseld a lelkem a tiedhez,

az enyém vagy mindörökre.

Gyere hozzám és tudni fogsz mindent.

 

Imádtalak már azelőtt, hogy láttalak, mielőtt megakadt volna szemem rajtad.

Szeretni foglak mindig, egyszerűen nem tudom levenni a szemem rólad.

 

... (ism.)

... (ism.)